Monday, September 6, 2010

Supermodels at Work

 

 


crimerich2 Alessandra Ambrosio & Ana Beatriz Barros for <em>Vogue Nippon</em> October 2010 by Sølve Sundsbø
crimerich3 Alessandra Ambrosio & Ana Beatriz Barros for <em>Vogue Nippon</em> October 2010 by Sølve Sundsbø
crimerich4 Alessandra Ambrosio & Ana Beatriz Barros for <em>Vogue Nippon</em> October 2010 by Sølve Sundsbø
crimerich5 Alessandra Ambrosio & Ana Beatriz Barros for <em>Vogue Nippon</em> October 2010 by Sølve Sundsbø
crimerich6 Alessandra Ambrosio & Ana Beatriz Barros for <em>Vogue Nippon</em> October 2010 by Sølve Sundsbø
crimerich7 Alessandra Ambrosio & Ana Beatriz Barros for <em>Vogue Nippon</em> October 2010 by Sølve Sundsbø
crimerich8 Alessandra Ambrosio & Ana Beatriz Barros for <em>Vogue Nippon</em> October 2010 by Sølve Sundsbø
crimerich9 Alessandra Ambrosio & Ana Beatriz Barros for <em>Vogue Nippon</em> October 2010 by Sølve Sundsbø
crimerich10 Alessandra Ambrosio & Ana Beatriz Barros for <em>Vogue Nippon</em> October 2010 by Sølve Sundsbø
crimerich11 Alessandra Ambrosio & Ana Beatriz Barros for <em>Vogue Nippon</em> October 2010 by Sølve Sundsbø

Vogue Nippon via FGR

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...